Χορτόπιτα, ένα υγιεινό και θρεπτικό κολατσιό!

5

Χορτόπιτα, ένα υγιεινό και θρεπτικό κολατσιό!

Μήπως θα θέλατε ένα κολατσιό που να είναι ταυτόχρονα νόστιμο άλλα και υγιεινό; Ε, τότε αυτή εδώ η συνταγή για την κλασσική και πολυαγαπημένη σε όλους χορτόπιτα είναι μάλλον αυτό που χρειάζεστε! Χορταστική, απολαυστική και πλούσια σε βιταμίνες. Ιδανική για τους μικρούς μας φίλους που κάνουν το ξεκίνημα τους στο σχολείο άλλα και για εμάς που χρειαζόμαστε εξτρά ενέργεια στην καθημερινότητα μας! Φτιαγμένη με αγνά υλικά και λίγα λιπαρά, η χορτόπιτα αυτή θα σας υπερκαλύψει!

Υλικά Συνταγής

  • 1 κιλό χόρτα της αρεσκείας σας
  • Μισό κιλό φύλλο κρούστας
  • 2 κρεμμύδια ψιλοκομμένα
  • 2 ματσάκια φρέσκα κρεμμύδια ψιλοκομμένα
  • Ενάμιση φλιτζάνι ελαιόλαδο
  • 1 ματσάκι άνηθο
  • 1 φλιτζάνι βούτυρο
  • αλάτι
  • πιπέρι

Εκτέλεση Συνταγής

Αρχικά κόβουμε της ρίζες από τα χόρτα και τα πλένουμε πάρα πολύ καλά.

Σε μια κατσαρόλα, βάζουμε νερό να βράσει και ζεματάμε τα χόρτα μας για 10 λεπτά.

Έπειτα σε μια άλλη κατσαρόλα βάζουμε το λάδι μας να κάψει και τσιγαρίζουμε τα κρεμμύδια μας, αφού πρώτα τα έχουμε ψιλοκόψει – και τα δυο είδη κρεμμυδιού!

Αμέσως μετά, προσθέτουμε και τα χόρτα μαζί με λίγο νερό.

Τα αφήνουμε να βράσουν μέχρι να απορροφηθεί τελείως το νερό και αλατοπιπερώνουμε.

Στη συνέχεια, λιώνουμε το βούτυρο, βουτυρώνουμε ένα ταψί και απλώνουμε μέσα τα μισά φύλλα κρούστας μας. Κάθε φορά που απλώνουμε ένα φύλλο, με ένα πινέλο το «βρέχουμε» με λίγο λιωμένο βούτυρο.

Φροντίζουμε να καλύψουμε όλο το ταψί με τα φύλλα μας.

Έπειτα, απλώνουμε από πάνω και τα χόρτα.

Πάντω από τα χόρτα, απλώνουμε τα υπόλοιπα φύλλα – και πάλι ανάμεσα σε κάθε φύλλο τα «περνάμε» με βούτυρο.

Γυρίζουμε τα φύλλα που περισσεύουν έξω από το ταψί προς τα μέσα. Κόβουμε πολύ προσεκτικά την πίτα σε κομμάτια και ραντίζουμε με νεράκι.

Τέλος βάζουμε την πίτα μας στο φούρνο και την ψήνουμε για μίση ώρα με τρία τέταρτα σε προθερμασμένο φούρνο στους 170 βαθμούς.

Μόλις η χορτόπιτά μας ροδίσει την βγάζουμε και την αφήνουμε λιγάκι να κρυώσει.

Αυτό ήταν μπορούμε να απολαύσουμε την χορτόπιτά μας επιτόπου και να αποθηκεύσουμε την υπόλοιπη για την επόμενη μέρα.

Καλή μας όρεξη!

 

Συμβουλές για την χορτόπιτα

  • ΠΡΟΣΟΧΗ! Όταν απλώνουμε τα φύλλα μας μέσα στο ταψί, προσέχουμε να μην «σκιστούν».
  • Καλό θα ήταν να μην χρησιμοποιήσουμε μεγάλη ποσότητα βουτύρου κατά το βρέξιμο του κάθε φύλλου, ώστε να μην βγει πολύ λαδερή η πίτα μας.

 

Άλλες συνταγές για πίτες που αξίζει να δοκιμάσετε, μικροί και μεγάλοι:

 

Source link
Χορτόπιτα, ένα υγιεινό και θρεπτικό κολατσιό! ? Καλή όρεξη